nomann
Administrator
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:29, 15 Sie 2008 Temat postu: Re: rozdział X (ukończony) |
|
|
żaden plan bitwy -> plan żadnej bitwy?
0ciek napisał: | Te cele są jednoznacznym znacznikiem epickich zmagań, |
Oryginalnie jest:
These goals entail epic struggles.
Ja bym dał: Takie cele ciągną za sobą epiczne zmagania (ale też tak to super nie brzmi ;/)
co musiałbyś zapamiętywać albo odnosić się do w trakcie sesji -> do czego musiałbyś odnosić się w trakcie sesji lub zapamiętywać
którą możesz od razu poprowadzi -> poprowadzić
Miej pewność, -> Upewnij się
co ma się wydarzyć dalej -> co ma się dalej wydarzyć
jak zabicie głównego złoczyńcy -> czarnego charakteru
Karty postaci - taki jak te, które Zastosowane w Kampanii Dark Stryder - są łatwe do zrobienia i wnoszą dużo by usprawnić grę -> takie jak te z kampanii Dark Stydera - są łatwe do zrobienia i usprawniają grę
Jednym ze sposobów by przyspieszyć grę jest -> Jednym ze sposobów na przyśpieszenie gry jest
Fabryczne spotkania -> a nie lepiej rezerwowe (albo szablonowe)?
stormtrooper’sami -> szturmowcami (wiem, to mój błąd bo nie określiłem dokładnych założeń tłumaczenia"
możesz użyć jedno z twoich fabrycznych spotkań -> jednego
Bitwę o Yanin -> Bitwę o Yavin
Większość z muzyki -> Większa część muzyki
Marsz Imperatora -> Marsz Imperialny
Twi’leków, szturmowców, eksplodujących statków kosmicznych -> przecinek po szturmowców
niedoceniać -> nie doceniać
Można również nabyć papier kreślarski z naniesioną jednocalową kratką (dostępny w dużych arkuszach)
wiem, że tak było w oryginale ale może lepiej dać po prostu: "Można również nabyć papier w kratkę (dostępny w dużych arkuszach) "
Przymierza Rebeliantów -> lepiej będzie Sojuszu Rebeliantów
niedoświadczonych grup graczy -> grup niedoświadczonych graczy
Kto oprócz nich tam się znajduje? Co się dzieje? Oto pytania na które musisz zawsze znać odpowiedź. -> Kto oprócz nich się tam znajduje? Co się dzieje? Oto pytania, na które musisz zawsze znać odpowiedź. (szyk + przecinek)
Kluczową sprawą jest to, by zaangażować wszystkie zmysły graczy, tak jak jest to robione w dobrym filmie, powieści czy telewizyjnym show.
Ja bym dał: "Kluczową sprawą jest zaangażowanie zmysłów wszystkich graczy, tak jak w dobrym filmie, powieści czy telewizyjnym show.
grafik z kart kolekcjonerski -> kolekcjonerskich
co ich postacie słyszą, czują dotykają a czasami nawet jak to smakuje. Poniższy przykład opisu pokazuje -> co słyszą, co czują, czego dotykają, a czasami nawet jak coś im smakuje. Poniższy przykładowy opis
Twoim zadaniem jest to by mieć pewność, że twoje postacie -> Postaraj się, abyś miał pewność, że twoje postacie (ale to jeszcze cały czas nie to, może poźniej wpadne na cos lepszego)
Bardziej właściwym będzie stwierdzenia, -> stwierdzenie
kosmitów -> obcych
repulascyjnych -> repulsorowych?
Kolejną metodą by sprawić że gracze zwiążą się przygodą -> Kolejnym sposobem na związanie graczy z przygodą
z którą brak jest łączności radiowej -> z którą nie ma łączności?
Śmiertelna choroba jednego z graczy, na którą lekarstwo znajduje się w posiadaniu jednego z lekarzy pracujących w Sektorze Korporacyjnym jest również dobrym przykładem stosowania terminów. -> do zastosowania terminów?
Jeżeli gracze są w trakcie konwoju zaopatrzeniowego dla Rebelii ->
są w trakcie konwojowania zaopatrzenia dla Rebelii ?
i oszczędzić ojcu nieuniknione osadzenie w wiezieniu. -> i oszczędzić ojcu nieuniknionego osadzenia w więzieniu.
cech osobowych -> osobowości ?
Dawanie możliwości wyboru - > dawanie wyboru ?
odarte -> obdarte
stracicie większość powodów by uczestniczyć w tego typu grach -> stracicie chęć do gry?
Jeżeli gracze są w stanie wyciągnąć poprawne wnioski na podstawie pierwszego epizodu przygody, kolejne nie przyniosą im takiej satysfakcji jak powinny.
-> tu nie powinno być przewidzieć przebieg przygody zamiast wyciagania wnioskow?
zarządź testu Spostrzegawczości -> test Percepcji (uwaga to jeden z 6 atrybutów i nie powinniśmy stosować w jego przypadku żadnych synonimów ani własnych tłumaczeń odbiegających od Nerfa
że jest on osobą za którego bierze. -> za którą ją bierze
tego sektor. -> tego sektora
twój główny złoczyńca -> czarny charakter?
zawsze pozostawać sprawiedliwym, faworyzując za równo graczy jak i bohaterów niezależnych -> po równo ?
graczy (..)której uczestniczy -> uczestniczą
to ta drużyna może się wybitnie sfrustrowana -> to dana drużyna może się wybitnie sfrustrować? albo wkur... po prostu ;p
Twoim zadaniem jest sprawić, że gracze będą mieli dobrą zabawę a nie z nimi wygrać.. -> jest zapewnienie frajdy z gry swoim graczom, a nie pokonanie ich
nie powinieneś mieć kłopotów by powrotem -> by z powrotem
możesz użyć jedną swoich kart postaci -> jednej ze ?
myślał jak powrotem pchnąć ich ku fabule. -> jak z powrotem
umiera naturalną śmiercią -> umiera śmiercią naturalną
Podstawową zasadą jest to by postać powinna otrzymać od 3 do 15 Punktów Postaci za każdą ukończoną przygodę.
Ja bym dał żeby lepiej brzmiało: "Podstawowa zasada: postać powinna otrzymać od 3 do 15 Punktów Postaci za każdą ukończoną przygodę."
Jeżeli któryś z graczy wykazał się szczególną inteligencją, lub wykazali się nadzwyczajną kreatywnością, która wniosła istotny wkład w poprawę jakości sesji, przyznaj temu graczowi dodatkowe 2 do 3 Punktów Postaci.
Jeżeli któryś z graczy wykazał się szczególną pomysłowością lub kreatywnością (...)
Przeczytałem całość i bardzo mi się podoba i osobiście żałuje, że do tej pory nigdy nie przeczytałem tego rozdziału bo na kilka rzeczy bym nie wpadł (takie jak wprowadzenie do przygody w postaci kartek z dialogiem)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nomann dnia Nie 18:12, 17 Sie 2008, w całości zmieniany 11 razy
|
|